2011年12月13日星期二

我aim的SDP题目

1)kepentingan seni dlm pendidikan
2)kepentingan kepekaan deria
3)faktor mempengaruhi kebolehan kepekaan deria dlm proses p&P
4)kebaikan penggabungjalinan dlm pengajaran


美术,音乐,体育的,三个里面我放弃体育~


意思是说,美术的一切和音乐的一切,我都有看


5)cara memperolehi pengalaman,objektif permainan,


3kategori pengalaman, cara ekspresi

6)kelebihan dan jenis tema(这个我很强烈预感会出,refer pages 188,189)

7)integrasi整个chapter~(integrasi是什么意思先,我都不是很明白这个,找人解释下)

所以其实我读得很少,

加上某些因素

英文那本我应该白卷奉上的了~

我电话没开,不用找我,我也不在家~

有什么请在blog留言


没有评论:

发表评论